Ville bara svara på detta....

Hejsan allisammans nu är jag dilemma fri, jag har fattat mitt beslut, några vet nog vad det är om men i alla fall!

Idag var jag inne på en blogg som skrev tips och hissade ch dissade mm allt inom hästvärlden.S Och det var ett inlägg som jag bara ville kommentera... Inlägget handlade om att de dissade "kopiorna" på tretorn ridstävlarna! Jag skrev att bla har jag ett par ridstövklar, och dem är riktigt sköna!! Jag tycker tretorn oxå är supersnygga men dem är svindyra och sitter inte bra på just mig...:( så därför tyckte jag att "kopiorna" är mycket bättre! bla för att de sitter som en smäck och är mycket skönare och många som har dem håller med mig:D Men jag tycker inte att de liknar någon annan ridstövel speciellet inte tretorn...


Det här skrev "proffsen"

Sv: att det är många som har en stövel betyder inte att den är bra. det kan vara att den är billig eller ser snygg ut också. smaken är som baken ;)

ha det bäst
proffsen - vi som slår hål på myterna!


Det jag har att säga till denna komentar är att stövlarna (kopiorna) är inte billiga!!! att många har dem betyder faktist att dem är sköna och prisvärda mm... ja menar hur många "orginal stövlar" liknar inte varandra!!?? ja menar mountain horse har en stövel som liknar tex hööks, cavello, horze mm....... Och jag kan LOVA  att många har dem för att dem är sköna inte för att de är billiga!
vill bara säga att tretorn är jätte dyra tycker jag och passar väldigt få människor, och nu tänker nu "men det är ju jätte många som har dem!" men jag har sett många som inte passar i sina tretorn, så många pressar sig i dem för att de tycker att dem är snygga och populärt inte att de sitter bra!!!!!!!!!!!!!!!!





Ville bara få ur  mig det, kanske tycker att jag överreagerar men ibland kan jag inte bara låta saker va utan förklaring (hatar när folk går över mig) så de som läste detta är guldstjärnor!!!!!!  :D I <3 U






på denna bild har jag stövlarna på mig ;P



Kommentarer
Hannah



2010-09-07 @ 07:25:10
Hannah

Jättesnygg design:D<3



Blogg: http://sooderbergs.blogg.se/
2010-09-07 @ 07:25:59
Heddish

Jättefin design!! <333

Bra sagt för i övrigt det är ju kopiorna som e bra uiblan ;) <33 Kramis!



2010-09-07 @ 19:13:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback