Uteritt 2 h! :O

hej alle sammans nu sitter jag i stallkläder och har kommit hem från stallet, idag har jag pysslat och ridit med London men skriver mer om det i nästa inlägg. Men nu kan jag passa på att skriva lite om den långa uteritten från Hägerneholm till Karby gård:)

Som sagt, hela ritten tog ca 2 h. Jag fick ju rida River, älskar den hästen:D Det blev bara skritt med tanke på att vi red så långt och att hästarna var väldigt busiga och upprörda några av dem. Men det gock jätte bra! Han blev rädd för några saker och tror att han blev stucken av en insekt eller något så då blev han lite tokig men det gick över snabbt ;) Hannah red också! Hon red sin sköthäst Laurett men alla säger typ Bettan. Alla skulle ha reflex västar och alla utom jag hade gula västar jag hade en röd-rosa så jag stod ut lite i mängden XD Men det var vell det jag ville skriva, Det var verkligen jätte kul och känslan att rida in i det maffiga ridhuset var helt fantastiskt!


En hädelse jag sent kommer glömma! Om jag ens glömmer den ;) Senare kommer ett inlägg från Stallet idag med bilder mm....



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback