Träning för Gun

Hej go kväll!

Idag har jag varit hos London och vi har tränat dressyr för Gun:) Hon va jätte bra och det var jättekul att rida lektion på London :P Gun gav mig också bra tips tex att jag ska tänka på mina händer, de "faller om kull" och de har intruktörerna på ridskolan också sagt :D Men jag ska tänka på det mycket. Jag skulle också tänka på att jag ska luta mig lite bakot i ridningen. Jag fick tänka på mycket :) Och London var jätte duktig, Han trampade på fint och fick honom väldigt lösgjord och fin! (Mycket beröm från Gun :D) Sen skrittade vi ut och London såg så nöjd ut också han fick mycket beröm <33



Och vad tycker ni om designen!!! :S jag gillar den inte så mycket men jag har mycket dilemma hit och dit vad jag ska ha men tror jag satsar på en rosa design. Skulle det vara snyggt??!! :D



Kommentarer
isa

gud så söt häst! :)



Blogg: http://www.isadressyr.blogspot.com
2010-09-08 @ 07:05:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback