Stallkväll :O

Hejsan hejsan :D

Idag har jag ridit Londondis <3 När jag och Hannah kom till stallet började det regna lite smått och såg att London inte hade något regntäcke på sig, så jag gick snabbt ut till hagen och satte på honom det så att han inte skulle bli blöt och frysa :) Jag och Hanna red ut på andra sidan vägen, har bara ridit där en gång så vi red inte långt. Vi kom till en "återvändsgränd". Så vi red tillbaka, både hästarna blev plötsligt mycket piggare och ökade takten. När jag skulle trava lite runt ett fält så blev Tage lite smågalen så saktade av och så skrittade vi hem.... Eftersom att Tage inte får trava ännu så red jag i ridhuset ca 20 min i trav och galopp och skritt såklart när vi kom hem! ;P  London var ganska pigg i skogen men lite distraherad och kollade inte alltid var han satte fossningarna ^^ Men i ridhuset var han lite slöare men lyssnade på mig ganska bra.
Har tyvärr inga bilder för att jag inte tog med Kameran:( jag ska ta med den i forts så ni får se vardagen i bilder oxå! :P

Senare kommer ett inlägg om vad jag gjorde i skolan idag, för vi gjorde nämligen något väldigt speciellt.............



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback