Stallet

Hejsan! :D

Igår var jag hos London och pysslade och red honom lite lugnt.

Jag tog först in honom runt 3 för då skulle han få sin massage. Medans han fick massage gick jag och värmde mina nudlar och ät dem :O Sen fixade jag alla sysslor. Sen släppte jag in han i boxen när jag och Hannah skulle försöka att få in Tage som är typ omöjlig att fånga :O Vi provade typ allt! Inget funkade :( så vi väntade till kl 18:00 när intaget var och då smörjde vi. Jag smörjde alla träns och dressyrsadeln. Eftersom att jag skulle rida i hoppsadeln.:) Allt blev jätte fint!
Sen när tage kom in borstade vi och sadlade mm hästarna.
De hade vänt på jakt skylten så vi kunde inte rida ut så vi red runt sjukhagarna och sen in i ridhuset. I ridhuset var London lugn och lagom pigg men tog det mycket lugnt eftersom att han kanske skulle vara lite öm efter massagen. Jobbade mycket i skritt sedan lite i trav och en galopp fattning i varje varv, London var super duktig :D


London i hagen <3

Kommentarer
Emelie - TÄVLING I BLOGGEN.

Åh vad fin London är!



Blogg: http://semlur.blogg.se/
2010-09-11 @ 19:31:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback