Stable today

Helojsan! :O Idag har jag ridit London <3 gick jättebra faktiskt! :D Red först på slingan ca 40 min i alla gångarter, Kändes som London var lite spänd och lite ofokuserad på att arbeta.... Men sen skrittade vi hemmåt och jag gick in en liten kortis på utebanan eftersom att han var lite stel och tung i handen vad avsaktingar mm, men vi körde nästan bara skritt, bara pyttelite trav :) Han blev mer lösgjord och mjukare i hela kroppen! Sen satte jag av och gick med han runt utenanan och in i stallet :)

Men jag trodde att han skulle vara lite hyper idag men det var han inte, när man skulle sakta av till galopp drog han ner huvet lite och försökte komma undan men man fick vara bestämd o då gick det bra :)


Nu ska jag göra lite läxor och fixa i mitt rum som inte ser särsilt trevligt ut :/ :P

PS. Det blir nog ingen tävling på söndag då jag inte hittar någon som kan köra :( Och nästa dressyrtävling är jag på Gotland och praoar :(  :/  Livet är verkligen surt ibland, jag som hade sett fram emot det.......





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback