Snart ska jag till stallet, men inte för att rida :P

Hejsan svejsan! :O

Ni har jag kommit hem från en lång dag i skolan, nästan hela dagen har jag suttit framför datorn och skrivit om "vågkraft" :S Har precis ätit mellis och sitter nu framför datorn.

Om ett tag ska jag till Stallet med Hannah men inte
för att rida! :D Hannah har Tage idag så följer med henne och visar lite vägar man kan rida på och för att jag inte vill sitte hemma som en soffpotatis! X) Men jag ska fota henne o Tage, så hoppas vädret tilllåter att rida ute:) Då kan jag passa på att hälsa lite på London om han är inne :D Men imorgon ska jag till stallet igen  :O då blir det ridning, hoppas ridhuset är ledigt! ;)




I sommras när jag red barbacka på London! :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback