Snart bär det av till ridskolan

HEJ ALLA GLADA !
Nu sitter jag hemma och ska börja göra mig i ordning. Sedan ska jag till ridskolan och rida och pyssla med Chanell! <3 Jag tror att jag kommer få flingan idag igen för man brukar ha hästen 3ggr om den går med på lektionerna men jag kan ju lika gärna få mike :S Men det blir uteritt idag me (det är det alltid de 2 första gångerna) men de är kul, vi har ju fått en ny ridlärare som heter Åsa som verkar jätte bra :) Och idag är det sista gången på anläggningen -.-  lite sorligt, eftersom att man ridit på Hägerneholm superlänge. Men när man tänker på den nya anläggningen så blir man glad, det är kanonfint där!!! :D men där man går in der det inte ut som ett stall direkt, mer som ett hotell, men det jag gillar där jätte mycket är ridhuset!!! ska bli sååå kul att rida där ;P Längtar till dressyrtävlingen den 3 okt!!! :D

Sriver när jag kommer hem från stallet eller ikväll eftersom att släkten kommer hit och firar mig och så...








Det var så längesedan jag red min svante! <3 vill rida han idag!! <:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback