Rubrik!?

ja nu är bloggen nästan färdig! ska byta blogglänkar och fixa så att det inte är vitt runt headern men det fixar sig nog :) Headern har Tove gjort! hon är grymt duktig på designer! :D
Idag i skolan har varit hemsk, fast ändå inte, Första lektionen springtest :/ Fast det gick ganska bra för mig! Jag kom in i ett jätte bra tempo och höll det hela vägen, riktigt stolt att jag hade förbättrat mig från i våras fast jag har tränat på typ en månad :D Men sen på SO:n så kollade vi på en film som vi började se i slutet av förra terminen, Filmen hette Pearl Harbor :D den var skit bra men tyvärr han vi inte se klart den på son så vi fortsatte att titta på Svenskan :> Men den är så lång så han inte titta klart på den på svenskan heller men det får bli en annan dag! :D


Nu sitter jag och äter lite mellis och ska snart börja träna på SO provet vi har imorgon...

Kommentarer
Hedda

Hur långt sprang ni?

Det hade vi med i ösregn -.-



2010-09-15 @ 21:08:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback