Plugg plugg......

Halojj! :O Nu sitter jag och pluggar SO :( inte kul, har ju prov imorgon på Idéologier :S inte det roligaste ämnet jag pluggat..... Har skrivit så mycket nu, käns om jag ska få hanledsinflammation när som helst :/ Har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon, torsdagar är ganska jobbiga, men imorgon är det första gången jag jobbar på nya anläggningen :D ska bli super kul! :)


Snart efter jag pluggat SO och ENGELSKA ska jag ut till klimpen måste typ byta i buren idag, hinner inte imorgon. Men efter det ska jag göra mitt goda Mango te och lata mig i soffan ;P Och längtar tills på Fredag när jag ska rida London, hoppas att det blir fint väder så man kan rida ut, det var verkligen länge sedan!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback