Oplanerad ridning

hej alla glada läsare (om jag har några:S)

Idag har det varit en seg dag i skolan >: inte kul och musiken som näst sista lektion var super seeeg...:S

Men det finns bra saker som har hänt idag bla att Eva frågade om jag ville rida River Bomb från hägerneholm till nya stället, självklart sa sa ja, men sen kom jag på att min hjälm, stövlar och handskar finns hos London men jag får Låna hjälm av Hannah som också ska med och rida Bettan:) sen har jag ett par extra handskar och ett par ridskor och västen är hemma så det går ingen nöd på mig :D Men det blir nog lite stressigt för Alice en tjej som jag hjälper på tors, det krockar hennes ridlektion men det ska rida på ute banan och inte i skogen så det är nog ok att jag går ifrån för att göra iordning River<3 Så ungefär om en timme ska jag gå så nu ska jag göra läxor och hinna äta lite "mini-midagg" eftersom kommer vara borta ett bra tag och kan inte ta med
mig mat.

Det var så kul att Eva sa att jag fick rida River eftersom att han är en av mina favvohästar på ridskolan och jag har ridit ut på han många gånger så kännar han ganska väl i skogen. Han kan bli lite tittig och blir litte rädd ibland för småsaker men är man bara lugn går det fint ;)



River i full galopp! <33 :)






Söta River <333

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback