Nu är jag hemma! :O

hejsan hoppasan! Nu är jag hemma från stallet, jag har bara hunnit byta om och ätit:D jobade och pysslade med chanell idag! :) Hon var så gullig, så fort jag gick ut för att hämta en annan borste skrapade hon med hoven och slutade inte förenns jag började borsta igen, så tog in påsen i boxen<33 gilliga ponny! :D

Gud va skönt det känns att bara skriva HK läxan och göra klart matten, om man jämför vad mycket jag hade tidigare i veckan är detta ingenting! X) Men sen måste jag städa buren lite till klimpen idag och städa rummet mm...så måste stänga av datorn nu.. :) bye bye! ;)

Taggar inför imorgon när jag ska rida London, då ska Hannah rida Tage, det blir nog uteritt! ;P





I våras när jag tog in London från hagen :D <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback