Lång dag :D

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt varit med Tove när hon tävlade med London på Roo gård. Jag tyckte att dem var jätte duktiga! Jag var lite hästskötare och fotograf! :D Det var jätte kul att följa med och är enormt taggad till söndagen då det är dressyrtävling! :O

Hade lite problem med bussen när jag skull hem, eftersom att jag inte är van med att åka på helgen och de går annorlunda tider på helgerna än vardagen så missade en buss och nästa skulle gå typ om 1.5 timme men det gick inte så mycket nöd på mig, jag var i stallet och smörde lite grejer och satt på en höbal och typ halvsov och lyssna på musik. Det var en grej som hände idag, ni kommer att veta i nästa inlägg......




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback