Dilemma :S

ja jag kan inte bestämma mig...:S ska jag eller ska jag inte, ska jag eller ska jag inte......skit är det bara jag som kan ha sådant dilemma...??? :O kommer det bli bättre.... eller sämre.................. tänk, tänk,tänk...... tänk elin som det knakar.. snart får jag ont i huvet av allt tänkande......................................................................................................................... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  fy för det här........!!!????



Random inlägg.....ja vet kommer ett vettigare efter jag gjort dumma läxor...

Längtaaaaarr tills imorgon när jag ska till London, då ska jag rida lektion på han för första gången. Imorgon är det precis en vecka sen jag var hos han :O länge för en häst människa!

Kommentarer
proffsen - vi som slår hål på myterna!

Sv: att det är många som har en stövel betyder inte att den är bra. det kan vara att den är billig eller ser snygg ut också. smaken är som baken ;)



ha det bäst

proffsen - vi som slår hål på myterna!



Blogg: http://proffsens.blogg.se/
2010-09-06 @ 18:30:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback