Vem e Karisma?

Jo jag fick en fråga av Sara, hon undrade vem Karisma är, om det är min medryttarhäst? :P

Nej nej nej, hon är inte min medryttarhäst :P London är ju det!:P Jag har ju Prao på samma ridläger som jag gick på i sommras och har ridit på några gånger innan och efter. Jag har ridit Karisma mycket på Dalhem och hade henne på lägret bla. Ni som har läst bloggen kanska noga vet ju vem Kaisma är och vissa vet inte så här kommer lite fakta om henne:










Namn: Karisma
Kallas: Karmen (bara jag som säger det X)

Född: 2001
Ras: Blandnig mella Quarterhäst och russ
E: Buffys proud dancer
U: Prisma
Kön: sto
Färg: svettfux
Rids: Engelskt och western

Allmänt: Karisma kan vara väldigt sur och grinig framförallt i boxen, innan och under ridning.. Ett sto helt enkelt! Hon rids mycket western så kan inte så mycket inom den engelska ridningen men hon lär sig och utvecklas hela tiden :)


Nu vet ni mer

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback