tråååååååkigt!!.....

Har sååå tråkigt och orkar inte gå och lägga mig :/ Men känner att jag vill passa på att vila för imorgon blir de jobb igen. Jag är ju ensam denna vecka så betyder dubbelt så mycket som jag måste göra :S Men hoppas att jag hinner rida för det prioterar jag sist, det är ju viktigare att hästarna har mockade boxar och vatten o mat :P
Hittade en bild på facebok från förra sommaren tror jag att det var, och jag saknar Hannis för att hon var sjuk sista dagarna innan praoen och sen åkte jag ivåg och när jag kommer tillbaka åker hon ivåg på höstlovet :'(
jaja men nu ska jag sova go´natt på er <3





Hannah och Jag :)


btw så har jag en ny låt på hjärnan som jag älskar, Lady GaGa såklart. Lyssna! :D



So happy I could die- Lady GaGa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback