Stalldagen i bilder & video

Hejsan! :) Nu är videon nerladdad och bilderna oxå! Men videon och bildernas är från min mobil så det är inte så bra kvalite på dem ^^ Kommentera gärna bilderna eller videon men tråkigt om det kommer onödiga eller kränkande kommentarer! >: Kom oxå gärna med tips! :D

"Dagens ridpass" :
Det var igentligen tänkt att det skulle bli lite markarbete med travbommar men ridhuset var bokat så det fick bli lite blandat först lite på utebanan och sen en stund skritt på slinagn. Fortsatte att jobba med det jag gjorde igår, lite volter mm men la till serpentinbågar och lite annat smått o gott!  Det kändes som arbetet igår "satt kvar" lite för redan i början var han mjuk och fin bara lite stel i bakbenen. London var lika duktig idag som igår men kändes som att han var lite små trött, kanske att det har varit ganska kallt och nu blev det helt plötsligt varmt?! Men han jobbade på bra ändå! =D
Här kommer videon! :


>
Nu ska jag fixa allt tills tävlingen imorgon och sen sova tror jag, ska upp tidigt!!! :O

Kommentarer
Hedda

Det ser ju jättefint ut! :)

Ni ser så samspelta ut ^^ <33



2010-10-03 @ 16:19:23
Carro

finT! :)

Allt bra?



Blogg: http://windys.blogg.se/
2010-10-04 @ 13:46:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback