Seg..

Uppdaterade inge vidare igår när jag kom hem :S men jag övdelevde, planet krachade inte *.* Men när jag kom hem var det bara att packa upp och göra sig i ordning till stallet :P Skulle rida Londis, tänkte rida ut men när jag var klar med allt och skulle hämta han ur hagen blev det jättemörkt och då tänkte jag rida på utebanan för där finns det lampor men det var stora vattenpölar överallt så det fick bli ridhuset.
Träffade på Hannah där hon skulle tydligen rida igår istället för någon anna dag, och vi pratade så mycket som att vi inte sett varandra på ett år eller något :D

Men det gick ganska bra med London. Var så himla ovant att sitta på en smal häst X) Han ville verkligen inte arbeta ibörjan så det blev mycket lösgörande med volter och flytta han. Tillslut gav han efter och jobbade på fint så jag blev nöjde med han:) slutade med att trava av han på långa tyglar sen skritta och sen gå in till stallet :D



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback