Mysig uteritt, barbacka!

Halloj! Äntligen fredag! :P tycker ni oxå det?! :) Skönt att få sova ut på morgonen och kunna sitta uppe sent på kvällarna och kolla på film o tv :D

Idag har jag som sagt jobbat. Idag var det inte en sån jobbig dag. Men Jenny (tjejen som jobbar på tors o fredagar) hade släppt ut "rymmlingarna" alltså 3 hästar som rymmer, hon släppte ut dem i stora hagen vilket inte var så smart för när jag skulle hämta Heda för att pyssla med henne ser jag att... Russin, Queen och Karisma står på andra sidan staketet och betar!! :O Tar in alla hästar till stallet men det var lättare sagt än gjort... busfröet Queen ville inte koma in så hon sprang i väg och bocka och busa en liten stund innan jag fick tag i henen X)

När vi var klara tog jag och Anna en mysig uteritt med hästarna, passade båda på att rida barbacka. Det blev mest skritt men lite trav oxå :) Hästarna verkade tycka det var jättemysigt att komma ut och röra på sig för att Karisma hade stått i stallet nästan hela dagen och skulle inte gå någon lektion idag :P





Jag hämtar Karmen när hon hade rymt XD






En stor och nymockad box till Karmen! <333







mitt mönster på ridboxan idag! X)!! hiihih *




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback