Min praodag + bildbomb

Hej allihopa! :P

Nu har jag äntlogen lyckats ladda över bilderna på datorn, det tog ett tag :P Men idag har dagen inte sett så annorlunda ut.. Vi tog in "rymmlingarna", de hästar som får stå i en separat säkerhets-hage så de inte rymmer, sen mockade vi och fixade alla ndra sysslor. Sedan blev det uteritt, Hade Karisam såklart! gick jättebra! Hon kändes fin och hade en bra galopp. Det är i skogen hon trivs bäst och visar sina bästa sidor :) Synd bara att de spöregnade ett tag men jag hade min gosiga everest jacka så det gjorde inte mycket. Har inte så mycket mer att berätta men jag tog kameran idag så n9 får se bilder! :D

enjoy! :P




En fin morgondag i hagen...




Ridhuset





Karisma i boxen








En av travarna




Stallgången i stora stallet



Sadelkammaren




2-åriga travaren Gösta






<3



Prisma, Karismas mamma



Prismas hagkompis



"Bambi som funderar att ta en tur med vagnen" :P



Caos, Hannahs lägerhäst <3 :)



"Pennan






Kommentarer
Jossan & Nessie

Jätte fina bilder! Super fin header också :)



Blogg: http://goodness.blogg.se/
2010-10-21 @ 14:48:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback