Karmen är en busig ponny...... -.-

ja det är hon! rymmde idag igen...... hon är lite hopplös ibland, dessutom är hon svår att fånga in. När jag ropade på henne trodde jag att hon skulle komma emot mig vilket hon gjorde men innan jag han ta fast henne galopperade hon förbi mig och började bocka och fara runt som en rodeo häst :/ jaj är är lite bilder på buskarmen <3 :P




Här stod Karmen och Russin när vi skulle fånga dem...



japp, här ser man Karmen som fullständigt ignorerar mig och skenar mot stallet



"Halåå där, sprang inte jag förbi dej"


Suddig bild men här ser man också Russin som har sattit ivåg i galopp



"Ja ja jag kommer vell då..."  Anja står och lockar med havre :P



Kommentarer
Hedda

Haha jag älskar bild nr. 3 :) <333



Blogg: http://ponnylovers.blogg.se/
2010-10-28 @ 17:46:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback