I´m home :P

Det har varit lite dålig blogging från min sida fy på mig! :O Men idag har jag varit hos London och Hannah red Tge:) Men när vi skulle hämta hästarna tvär stannade alla hästarna och började frusta och titta mot fältet..och det var en älg so sprang mitt ute i de stora hagrana nedanför Londons hage! :O Alla hästarna stod helt stilla och sen travade/ galopperade de mot älgens riktning och sedan tvärstannade de och frustade ^^ det var ganska roligt att se hur hästarna reagerade men samtidigt lite läskigt :0

Men när vi skulle börja rida så gick det jätte bra, fast det var lite uppståndelse med älgen och allt, men det blev ett pass på utebanan. London var superduktig idag! Han hängde inte alls i handen eller var för stel =D Jag jobbade han mycket på volter och hörnlinjerna mm så han blev superfin :D Vi avslutade ridpasset med att skritta lugnt runt sjukhagarna.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback