:) :) :) :)

Snart kommer lite dagens ridpass och bilder+video! :P Men det tar ett tag för youtube att bearbetas, men om det tar för lång tid får ni se bilderna iaf :D


Imorgon är det dressyrtävling, men inte på London för mina föräldrar är inte hemma och kan köra London till ridskolan :'( men vi får komma igen någon annan gång! Imorgon kommer jag istället rida River Bomb:) Älskar den hästen, han kan ibland bli väldigt nervös och stissig så vi får hålla tummarna att han sköter sig. Det blir alltså tidigt imorgon, ska cykla dit tidigt och kanske smörja och knoppa i tid (om jag ska knoppa, hans man spretar åt alla håll XD) Önska mig lycka till! :D



River! :)



Kommentarer
Sarah =)

gud vad fina bilder=)



Blogg: http://seerrraah.blogg.se/
2010-10-03 @ 17:55:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback