Brrrrrrr.......

Fy vad kallt det har blivigt, idag i stallet gick jag runt och frös fast jag hade tröja, fleece och jacka :O Men jag gillar inte så mycket att det ska vara kallt när man rider för man blir så varm men vill ändå ha på sig så mycket kläder. Jag tar alltid på mig för lite kläder i stallet....vet inte varför men imorgon ska jag ha mycket kläder på mig men får ha smarta kläder när jag rider, tänkte rida ut imorgon??? :P Ska kanske rida ut över vägen men förra gången kom jag och Hannah vilse så vi får se hur det går! Har bestämt mig att jag ska rida så lite som möjligt i ridhuset nu innan vintern för man lär vell bo där sen när man ska rida i vinter X) och så är det nog roligare för London att komma ut så mycket som möjligt :)







Tydligen ska det bli minst en lika kall vinter som i vintras! Jag kommer dö av köldskador! :O


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback