vaknat på fel sida....

Hej hej! Idag vaknade jag som sagt på fel sida :( jag la mig skit sent igår och vakande idag kvart i 11 att hemma telefånen ringde.... skitlänge, sen ringde mobilen stup i kvarten. Tv funkade inte ordentligt så bev skitsur!
Efter det följde jag med Hannah till centrum, köpte faktist ett linne från ginatricot. Känner mig så trött och hängig och sur på den som ringde i morse för om jag fick sova lite längre skulle jag säkert vara gladare :/ men när jag kom hem och fick vila lite, bytte om till mys kläder pysslade med klimpen och tittat på film kände jag mig gladare.

Ska nog lägga mig så tidigt som möjligt idag för imorgon ska jag följa med Tove när hon tävlar med London :) ska typ upp 07:15 ! :D men det ska bli jätte kul!

Och senare idag ska Hannah komma hem hit och vi ska ha myskväll, så kan inte blogga mer idag för nu ska jag handla och hyra film tills ikväll :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback