Tröt på onödiga kommentarer

Nu måste jag bara få ur mig en sak. att det är JÄTTE ROLIGT att statistiken har ökat nu på senast tiden men det är mindre roligt när man kommenterar och bara skriver att jag ska kolla in deras bloggar hela tiden:/ skriv gärna något snällt eller kommentera inlägget OCH GÖR INTE EXTREM REKLAM FÖR ERA BLOGGAR!!!!! så det är ingen idé eftersom jag inte går in på bloggarna ;P

 

Ta inte detta fel man får såklart fylla i sin bloggadress i ena rutan när man ska kommentera...men ni fattar...... 

men fortsätt att kommentera!!!!!!!!!!! 


Kommentarer
josefin

Hej, har precis startat om min blogg och tagit bort alla inlägg och gjort om min design. skulle va jätte kul om du ville kommentera mitt första inlägg vad du tycker om om du kommer gilla min blogg. kramar



Blogg: http://jensenjosefins.blogg.se/
2010-08-14 @ 11:52:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback