Trööööt på Twilight bloggar...

Vill bara säga: gud va mycket vampyr/twilight bloggar det finns... alla har typ en blogg om vampyrer, jag menar hur kul är det att läsa om filmer/böcker somman sett, då är det roligare att läsa en anna blogg om någon anna liv eller skriver om saker man inte vet eller har fina bilder mm... Så jag dissar twiligt bloggar!

                                 


                            Team Edward och team Jackob bla bla bla......!!!




                                Men en sak som jag hissar är Den nya parodi filmen "Vampire sucks" Detbär en parodi på Alice in wonderland och twiligt filmerna. Jag älskar Alice filmen men måste ändå se på denX)



     





                                                      Hahaha!!! Jag dööör!!!!!!!!! XD

Kommentarer
Hedda



2010-08-15 @ 08:22:00
Hedda

Haha blev lite fel posta ingetingxD vampyer suger verkar bra;)



2010-08-15 @ 08:23:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback