System kamera

hejsan!
Jag vill ju ha en system kamera när jag fyller år:) Och det finns en kamera som jag har kollat på jätte länge:) Den heter Nikon d3000 den verkar jätte bra! Jag "har" ju en system kamera nu en canon men det är pappas som han tar med sig överallt och då kan jag ju inte andvända den :P




Min drömm kamera <3 :D








En dialog om systemkameror (jag var lite sur ibörjan av konversationen:/)


Jag:
Pappa....jag har skrivit upp en till sak på min önskelista....

Pappa: jaha, vad är det, en hund eller?!

Jag: nee, det är en systemkamera, det är en nikon d3000..

Pappa: ja och den kostar säkert 10 000 eller???

Jag: Nej inte ens hälften tror jag

Pappa: ne jag vet inte du kan ju inte få hur dyra saker som helst du
ville ju ha en dator, Ipod classic, tretorn stövlar bla bla.....

Jag: Du borde bara vara glad att du inte behöver köpa en moped till mig i present!!! >.<

Pappa: jag ska tänka på det....


hehe det var en konversation som jag och pappa hade och efter lite övertalning kanske jag skulle få den eftersom att han gillar at jag älskar att fota och så.... hihiih*

Guldstjärna för er som orkade att läsa allt! ^^

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback