Svar till en korkad person

Hej nu ska jag svara på en dum kommentar!

Hej Sandra.... du skrev i mitt förra inlägg att du hatar hästar, de är dumma och äkliga och du skrev
"död åt dem"

Hursom helst undrar jag bara om du tror att jag är intresserad av ditt B*ll s*it?!
Jag undrar oxå vad hästar har gjort mot dig eftersom dem inte direkt är ditt favorit djur.....
Hästar är dem mest underbara djur som finns<333

Btw så skrev du nog kommentaren för att man skulle tycka du var helt ''' i huvet och kolla in din blogg för att du ville göra reklam för den... DÄRFÖR TAR JAG BORT DIN FULA KOMMENTAR!!!!!   MOHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det var allt för mig! Tack o bock!

Kommentarer
Hedda

Bra Elin xD ;p



2010-08-16 @ 22:24:16
Elin

hahha tack! :D



Blogg: http://ponnyrider.blogg.se/
2010-08-17 @ 09:19:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback