Svar på kommentarer

hej nu kom det in lite kommentarer som jag tänkte svara på i ett inlägg:)

svar till idaa:

Tack! :D, Headern har jag inte gjort den har londoninmyheart.blogg.se gjort, visst är den fin! :)

Svar till Johanna:


Ja vet visst är han fin! :P ja han heter Klimpen fortfarande X)

Svar till Emelie:

Tack för tipset! jo jag har hört att comfort kan vara lite bättre i kvaliten, Advans snöre och dragkedja går lätt sönder och så..men är nog mest inne på comforten:D


Vad glad jag blir när ni kommenterar bloggen:D fortsätt med det:) jag får större blogglust då!

Kommentarer
Emelie

jag vill oxå ha ett par tretorn..enligt en kompis har de slutats sälja de på grund av att de fått så mycket klagomol så om man köper ett par nu och de går sönder så får man inga nya... kan vara en grej o tänka över..själv tror jag att jag ska köpa andra..det känns ju lite dumt att köpa ett par och sedan går dragkedjan sönder eller de spricker.. allt ska va så komplicerat när man ska köpa stövlar xD haha :D hoppas iallfall att du hittar ett par som du trivs med elin :D hoppas oxå att vi ses i stallet snart när höstens lektioner drar igång ;D



Blogg: http://tabybrudarna.blogg.se/
2010-08-15 @ 21:34:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback