Stressigt!?

gud ni skulle bara veta.. X)
Idag när jag kom hem från skolan satte jag vid datorn och tänkte gå ut till Klimpen och fixa den nya rasthagen när jag kom att tänka på att jag skulle jobba idag, fast väldigt sent (trodde jag) Och innan jag gick ut kollade jag på ridhusplaneringen om det verkligen stämmde att nyb forts red så sent som 20:10.... Men ne det var en annan häst grupp som red då :O samtidigt chattade jag med en kompis på FB och hon sa att stallchefen måste ha "förväxlat" Alice som jag tar hand om och Alice som rider i storhästgrupp på tors, så Lilla Alice började precis som förra terminen med upprob 16:20!!! så jag snappt på med stallkläder bad brorsan att bre en macka ocg sprang till bussen!
Som tur kom jag precis lagom ;) Så då vet jag de till nästa vecka :D



Snacka om att gud gillade mig idag! ;)

Kommentarer
Hedda

Ahh, tur att det löste sig ;) :D



2010-08-26 @ 19:32:36
Emma

Hej jättefin blogg! :) har du några rosetter du vunnit i hästtävlingar, kan du inte skriva om dem om du har? ;)



2010-08-26 @ 20:31:25
Hanna

Vad jobbar du med ???



2010-08-28 @ 22:22:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback