Skola :(

åh vad trist med skola men det ska bli kul och träffa komisarna :D Jag börjar kl 10 idag så man fick lite sovmorgon, men min lillasyster skrek idag och min lillebror spelade på sin elgittar så jag vaknade :(
Hoppas att vi bara går någon timma idag, jag tror att vi bara ska få papper och sånt där...


Förlot att jag inte bloggade igår men det var fullt upp, först åkte jag och min familj till granngården sen till centrum, direkt när jag kom hem Åkte jag till London och red och pyssla med han:) Sen var det helt plötsligt bråttom hem till en kräftskiva som höll på sent... Men idag senare kommer en video och lite bilder från igår när jag red London <3


Kommentarer
josefin

Fin blogg :D:D



Blogg: http://josefinemelie.blogg.se/
2010-08-23 @ 13:50:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback