Skola och ridning

Äntligen kan man ligga i soffan och slappa efter en lång men ganska skoj dag :)
Först var jag ju i skolan som har kommit i gång nu i veckan, det var en skön dag och inga läxor :D På lektionerna får vi nya böcker och pratar om nya mål och bla bla bla.... Men det är ändå kul att träffa kompisarna i klassen osv.




Idag red jag London. Hannah följde med och hade tänkt lägga fram några bommar i ridhuset men jag kom till stallet lite innan dressyrlektionerna skulle vara i ridhuset så den idén blåste bort.... Men jag red dressyr på utebanan, man får passa på att rida ute när det är ljust och hyfsat varmt. fortsatte arbetet jag gjorde i tisdags, blev lite voltarbete och skänkelvikningar. London var pigg men blev kanon fin i alla gångarter efter lite jobb. Känns som att jag börjar hitta hans knappar lite grann, det går bättre och bättre för varje gång!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback