Rosetter

Postat av: Emma


Hej jättefin blogg! :) har du några rosetter du vunnit i hästtävlingar, kan du inte skriva om dem om du har? ;)


Tack för en jätte bra idé! :P Så här kommer lite bilder + info om de olika rosetterna:D

De flesta rosetterna är från ridskolan så det har inte varit några lokala tävlingar direkt :P





Från höger: (oval vit och blå)min första dressyr tävling, på en jätte snäll men seg häst som heter Idefix. Det gick faktist jätte bra för att vara min första!


Grön: det här var inte en seriös tävling, det var KM i käpphäst hoppning XD fast det var ganska kul! Alla som gick felfritt fick en rosett så jag komm inte på 5:e plats...

(Båda vit och blå) båda är från en "clear around" hoppning med min favorit häst på ridskolan Svante! fick också mycket bra stilpoäng oxå! :P








Dem här rosetterna är från ridlägret i sommras :)

Den blå-gula är från en hopptävling där jag och min lilla suriga häst vann! Blev väldigt glad! :D
Den blåa är från en körtävling där jag kom 2:a med ett Gotlands russ som heter Tistel :P








Ja det var det....inte så många men varje gång jag ställt upp på tävlingar på ridskolan har man inte fått rosett, så har varit med i fler tävlingar än jag har rosetter.Jag hoppas att det kan bli fler rosetter från större tävlingar! ;)


To be continue........











Kommentarer
olivia

rider du svante på hägerneholm mkt? :)



2010-08-30 @ 22:12:07
Elin

ja hur så? :D



Blogg: http://ponnyrider.blogg.se/
2010-08-31 @ 22:17:53
olivia

kul, jag red på hägerneholm förut och tävlade honom i hoppning div 3 :)



2010-09-01 @ 15:16:01
Elin

åh va kul! gick det bra för er? =D



Blogg: http://ponnyrider.blogg.se/
2010-09-01 @ 15:43:05
olivia

a, han var så mysig! seg och så va han ju, men han ställde alltid upp. vi var på 2 tävlingar och startade 3 klasser, vi var felfria i alla och kom 3:a i första omgången med laget :)



2010-09-01 @ 20:32:54
Elin

gud va bra! ja Svante gillar jag att hoppa! han hoppar med väldigt bra marginal och som du sa, gör han alltid sitt bästa :)lite synd att jag börjar växa ur honom :/ han har lärt mig så himla mycket.



Blogg: http://ponnyrider.blogg.se/
2010-09-01 @ 21:33:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback