regn, regn och mer regn

åh vad jag blir trött på det här vädret! Det bara regnar och regnar och det är jätte tjocka moln överallt :<
Men det regnade mest när jag var i skolan och sen när jag och hannah skulle gå hem regnade det fortfarande, och så har det blivigt så himla kallt! :/ Det är bra varmt om solen är ute och det inte är några moln. Nu känner man verkligen att hösten kommer krypande....

Och igår, glömmde berätta det ^^ när jag skulle rida London var Hannah med och det böjade regna när vi skulle ta in han från hagen och han hade jätte bråttom :D Jag har läst att hästar kan klara kyla och snö väldigt bra men regn och blåst är de lite känsliga för. Men sen när vi komm in i stallet kom det lite åskknallar, men jag var stolt över mig själv jag fick inte panik som jag brukar få, jag är verkligen åskrädd, kanske börjar komma över det en smula???
Men när vi skulle ställa han i gången var hans "vanliga" plats upptagen så fick stå under som en skorsten eller liknande ventelation så det regnade på han stackarn, så vi ställde in han i boxen :)






regn kan vara mysigt ibland..... om det inte åskar!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback