Ont i magen >_<

Hej! :D Idag har jag varit hos Hannah och kollat på hey baberia och suttit vid datorn och spelat och varit inte på internet. Det var jätte kul! Jag vaknade vid 07:00 av att min lillesyster inte ville till dagis :( och jag kunde inte somman om så bestämde mig för att gå upp äta en smoothie och kolla på jims värld. Efter det var jag duktig och stack ut o tränade :) Kände mig så stolt och det var så lugnt och skönt, det var ju typ kl 09:00 på morgonen hihih*

Men orsaken till att jag har eller hade så fruktansvärt ont i magen var för att Hannah hade en burk med vitamin björnar, det ser ut som vanliga godisbjörnar fast det är vitaminer i och det smakar nästan som vanligt godis:) Men jag blev typ beroende och åt typ jätte mycket :/ Och det stod rekomenderat dagligt intag: 2 björnar men läste efter att jag proppat i mig björnarna att det stog "bör inte överskridas *stavning* ! och jag hade ätit ganska många och både jag och Hannah undrade vad som skulle hända eftersom att det stog att man inte ska äta fler än rekomenderat :P
Så när jag skulle hem fick jag skitont i magen och ville spy.... men när jag satte mig i soffan och kollade på Navy CIS så blev det bättre...
Pappa ville att jag skulle köpa ett paket korv och då passade jag på att köpa hö till klimpen, men måste ha sett ut som en mumie när jag kom in i affären XD var typ helt blek och trött och hade ont som f*n!!! Men sen blev jag helt överspidad XD


blev ett låååååångt inlägg nu...heheh hoppas några orkade läsa :)








Kommentarer
Hedda

Ojdå hoppas du nt gör om det xD :p



2010-08-20 @ 09:11:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback