Frågor????? :O

hej!
Tittade i en FRIDA tidning, och såg att det fanns en frågespalt som kan ha i sin blogg!
Har sett många som har en s.k frågespalt:)
Bästa ämnet i skolan: SO & Bild

Sämsta ämnet i skolan: Matte hahaha! X)

Drömjobb: vågar inte säga..

Favorit film: Va får man bara ta en! ok Iron man<33

Favoritskådis: Robert Downey. JR <3

Favoritmat: Pankakor med mycket sylt o grädde ^^

Favoritfärg: Ljus blå och turkås

Hobby: Rida hästar & djur såklart!

Jag är svag för: Fölungar hihih*

Beskriv dig själv med tre ord: Envis, galen och glad

Något de flesta inte vet om mig år: funderar att bli modell.....

Min kändiscrush: Robert Downey. JR!!!! <3 :D

Min största önskan: Få en egen häst!

Mitt bästa parytrick: Göra det oväntade..

Jag är mest stolt över: att jag vågar åka blå tåget på grönan med öppna ögon (en gång)

Om jag var en kändis skulle jag vara: Lady Gaga eller Paris Hilton





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback