........

Gud va jobbigt att man alltid måste ha en rubrik......

Idag har varit en lugn dag..Vaknade ganska tidigt, drack en smoothie till frukost och kollade på "jims värld" på 3:an, sen skrev jag ut lite bilder till min nya almenacka som jag ska ha i skolan. Sedan kollade jag på en repris på "Top model" och sen kom Hannah, vi tittade på "Bruce Almighty" en jätte bra film!
Sen efter att Hannah gick hem så har jag inte gjort något speciellt...bara suttid vid datorn. Skulle igentligen ut och jogga men orkade verkligen inte, får bli imorgon:) Ja så har min dag sett ut:)  Har som vanligt spenderat mycket tid med Kaninen :) städade buren och han fick äta lite gräs medans :D

Tittade nyss på video klipp på youtube på dressyr OS:) Tänk när man kan rida så bra :O




Jan Brink & Briar


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback