Collage :)

Nu framåt kvällen hade jag enormt tråkigt så jag fixade lite med bilder i photoshop, måste lära mig någon gång:D
Så jag gjorde tre "collage" av mina favorit kändisar! Kommentera gärna bilderna! :)



Lady Gaga!!!! :D (Artist)



Robert Downey. JR <3 (skådespelare & musiker)




Och sist men inte minst...Paris Hilton (Modell, artist, Designer, skådespelare och arvtagerska)
Ja vet bilden ble suddig men var tvungen att dra ut den eftersom att den var så liten :S


Vilken bild är eran favorit???


Kommentarer
evelinA - FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

super fin blogg!



hej söta du! du skulle vara jätte snäll om du gick in på min blogg och ställde en/flera fråga i frågestunden! KRAM:)



Blogg: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
2010-08-12 @ 00:32:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback