bra humör

haloj i stugan! idag är jag på riktigt bra humör=) det är fint väder och har precis ätit glass och kollat på en film. När Klimpen (min kanin) var ute tog jag lite kort som kommer upp senare idag.

För en liten stund sen fick jag reda på att jag ska rida London imorgon:) hoppas det blir fint väder för att jag vill rida ut eller rida på utebanan, det var längesen jag red på volten! Och snart börjar det dra ihop sig till att Hannah ska provrida Take a bath (Tage)!!! då ska jag följa med:D Längar oxå tills vi kan träffas:)

Nu för att hoppa till en annan sak... När jag fyller år önskar jag mig bla ett par tretorn ridstövlar. Men vet inte riktigt vilka, Advance eller Comfort???


Detta är ADVANCE                                         .....och detta är COMFORT...

Vilka tycker NI är snyggast??? :D





Kommentarer
Emelie

tjaa elin :D

jag tkr Comfort stövlarna är mycket bättre, advance tappar hållningen efter ett tag och håller inte upp sig själva, de sjunker lixom ihop !! blir då väldigt osköna att rida i och ser inte snygga ut då :) Funderade väldigt länge på vilka jag skulle köpa och nu har jag bestämt mig för att det blir comfort , de håller längre och sjunker inte ner som advance kan göra ! bara ett litet tips :)

fin blogg för övrigt :D <3



Blogg: http://tabybrudarna.blogg.se/
2010-08-11 @ 21:17:33
Hedda <33

Jag tkr advance e snyggare men om comfort e bättre så önska dej dom :D <33



2010-08-14 @ 11:41:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback