ångest.... :S

hej på er! Jag har inte börjat i skolan än, på måndag börjar jag :S ush... sommarlovet har verkligen sprungit i väg -.-
Men det ska ändå bli ganska spännande att träffa alla kompisar och få en rutin i vardagen och så ska det bli roligt att komma tillbaka till ridskolan som snart flyttar till en ny anläggning som kommer ligga närmare mig, då kan jag cykla så slipper jag bussen :D och sparar ganska mycket tid över till läxor mm.


Idag ska jag banne mig ut och springa, var så lat igår :/ Men senare ska jag vara med Hannah och när mina föräldrar kommer hem från jobben ska vi äntligen till Granngården och prova ridstövlar och så ska jag kolla på ridbyxor, vill verkligen ha ett par nya :)





Kommentarer
[ F o t o - V a r d a g ]

fin headerbild =)



Blogg: http://ninnzanlee.blogg.se/
2010-08-19 @ 09:06:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback